De motor zat vast, bij twee cilinders was er water via het spruitstuk en de openstaande kleppen boven de zuigers gekomen. Hierdoor was alles geoxideerd en zat er geen beweging in. Met heel veel IMAL (veel beter dan WD40) en heel veel geduld heb ik ean zuiger los gekregen maar de andere lukte alleen dmv brute kracht. Op dit moment ben ik gestopt met het motorblok en heb me eerst geconcentreerd op het plaatwerk. Vaak zie je dat een restauratie strand bij het plaatwerk nadat de motor, versnellingsbak en chroomdelen zijn aangepakt. Eerst het plaatwerk en dan de rest.

2015 03 Motor inspectie0005
2015 03 Motor inspectie0004
2015 03 Motor inspectie0003
2015 03 Motor inspectie0002
2015 03 Motor inspectie0001
previous arrow
next arrow
2015 03 Motor inspectie0005
2015 03 Motor inspectie0004
2015 03 Motor inspectie0003
2015 03 Motor inspectie0002
2015 03 Motor inspectie0001
previous arrow
next arrow

 

Copyright 2023. All rights reserved.